Spotkanie z klientem w biurze
Jeśli prowadzisz firmę, wiesz, jak ważne są spotkania, zwłaszcza te z klientami. Za każdym razem starasz się, by wypaść jak najlepiej: przygotowujesz się merytorycznie, ale także dbasz o atmosferę oraz swój wygląd.
Klient jest gościem w firmie i dlatego zasługuje na wyjątkowe traktowanie. Woda, kawa lub herbata… Czy można zrobić coś jeszcze, by ugościć klienta i zapaść mu w pamięć?
Słodki poczęstunek na spotkaniach firmowych jest bardzo popularnym sposobem. Jednak nawet on może być pomocny w budowaniu marki. Pyszne, spersonalizowane ciastka są miłym akcentem, który może istotnie wpłynąć na wizerunek firmy. Pozwala zbudować pozytywne doświadczenia, a także może być zaskakującym i ciekawym elementem spotkania.
Twoi klienci z pewnością docenią nawet tak drobny gest, jak pyszne ciastka z naturalnych składników. Dzięki temu mogą Cię łatwiej zapamiętać i skojarzyć z miłymi chwilami. Kto wie, może ciastka sprawią, że chętniej przystaną na ofertę lub szybciej podejmiecie wspólne decyzje?...

J