Reklamacje
W przypadku reklamacji Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej rzez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. Jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy opisać wadę oraz wpisać numer Zamówienia, które należy następnie wysłać zgłoszenie na adres Sprzedawcy lub adres mailowy Sprzedawcy [email protected].
Odstąpienia od umowy przez konsumenta
Wszystkie ciastka są przygotowywane pod indywidualne zamówienie Kupującego. Ze względu na unikatowość zamówionych towarów kupującemu nie przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdą Państwo w regulaminie: https://anielskie.jchost03.pl/content/15-regulamin