Jak osłodzić klientowi fakturę
Każdy, kto prowadzi biznes, wie, że nie ogranicza się on jedynie do chłodnych kalkulacji. Jego istotną częścią jest nawiązywanie relacji, wspólne działanie i osiąganie celów. Są takie współprace, które dają ogrom satysfakcji i radości. Czasem są to rozwijające tematy, innym razem klienci, z którymi świetnie się rozumiemy.
Osoby, które uważają, że w biznesie nie ma miejsca na uprzejmość i miłe gesty, zdecydowanie się mylą. Czasem wystarczy drobiazg, który możemy dać naszym najważniejszym klientom. Pyszne ciastko z logo firmy może wywołać uśmiech na twarzy, a także być po prostu przyjemnym gestem, który uprzyjemni dzień klientowi i pomoże pozytywnie się kojarzyć.
Poprzez dołączenie ciastka do faktury nie tylko można zadbać o pozytywne wrażenia, ale też wizerunek swojej firmy. Miłe gesty, nawet te najdrobniejsze, mogą być kluczowe dla relacji z klientami – zwłaszcza tymi, na których nam zależy. Ciastko z logo do faktury to nie tylko grzeczność. To piękny gest, który z pewnością może się odpłacić.
